آخرین اخبار
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
اختلاف بر سر حقوق منجر به قتل شد | جزئیات جنایت در فرودگاه امام
بازدید:۱۴۸
صد آنلاین | مردی ۴۱ ساله در فرودگاه امام به طور تصادفی همکار خود را به قتل رساند و ساعتی پس از جنایت در پرند دستگیر شد.
کد خبر : ۱۲۱۱۵۷

به گزارش صد آنلاین،حادثه‌ای تلخ و هولناک در بامداد ۳۰ مهرماه در ساختمان اداره مخابرات فرودگاه امام خمینی (ره) به وقوع پیوست که زندگی یک جوان را به نابودی کشاند. در این حادثه، مردی ۴۱ ساله به طور تصادفی همکار خود را با شلیک گلوله به قتل رساند. این جنایت نه تنها خانواده مقتول را داغدار کرد بلکه آینده قاتل نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

 

 

جزئیات حادثه

ساعت ۹ صبح روز دوشنبه، صدای مهیب شلیک گلوله در ساختمان اداره مخابرات فرودگاه به گوش رسید. به دنبال این صدای شلیک، بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه قاضی محسن اختیاری، بازپرس ویژه قتل، به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه، جسد یک مرد جوان که از ناحیه قفسه سینه به ضرب گلوله کشته شده بود، پیدا شد.

 

 

شاهدان عینی به تیم تحقیق گفتند که درگیری میان قاتل و رئیسش به خاطر درخواست‌های مالی او رخ داده است. به گفته یکی از کارمندان، قاتل به دلیل عدم افزایش حقوقش با کارفرما دچار اختلاف شده و در حین مشاجره، سلاحش را برای ترساندن کارفرما کشید. اما در این شلوغی، گلوله به سمت همکار بی‌گناه شلیک شد.

 

 

عملیات پلیسی و دستگیری

با اطلاعات به دست آمده، کارآگاهان پلیس به سرعت اقدامات لازم را آغاز کردند و متوجه شدند که قاتل پس از جنایت به سمت جاده ساوه گریخته است و در پرند پنهان شده است. کارآگاهان با اجرای یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری مرد جنایتکار شدند.

 

 

متهم در بازجویی‌ها به قتل همکار خود اعتراف کرد و اظهار داشت که قصد ارتکاب جنایت را نداشته است. وی گفت: "ناگهان گلوله از تفنگ شلیک شد. تیر ابتدا به مانیتور برخورد کرد و سپس به قفسه سینه مقتول اصابت کرد."

 

 

گفت‌وگو با متهم

چند سال داری؟

41 ساله هستم و 16 سالی می‌شود که در فرودگاه کار می‌کنم.

با مقتول اختلاف داشتی؟

نه اصلا، هیچ مشکلی با او نداشتم. حتی به‌تازگی متوجه شدم که همسر او باردار است.

چه شد که همکارت را به قتل رساندی؟

قصد ارتکاب جنایت را نداشتم. ناگهان گلوله از تفنگ شلیک شد . تیر ابتدا به مانیتور برخورد و سپس به قفسه سینه مقتول اصابت کرد.

مقتول در ساختمان چه کاری انجام می‌داد؟

مهندس شبکه بود.

همیشه کلت‌کمری همراه داری؟

نه امروز برای ترساندن کارفرا پیمانکار خود آورده بودم.

سلاح را از کجا خریده بودی؟

یک پیج در فضای مجازی پیدا کردم که کلت‌کمری می‌فروخت. از آنجا سفارش دادم.

اعتیاد داری؟

نه، حتی سیگار هم نمی‌کشم

متأهلی؟

بله، 2 دختر خردسال هم دارم.

با کارفرما خود چه مشکلی داشتی؟

حقوق دریافتی من 18 میلیون تومان بودم و مدام به او می‌گفتم حقوقم را افزایش دهد؛ اما قبول نمی‌کرد.

برای همین تصمیم گرفتی کارفرما خود را به قتل برسانی؟

نه، فقط می‌خواستم او را به ترسانم.

پس از ارتکاب جنایت چه کار کردی؟

ترسیده بودم. داشتم به سمت جاده ساوه می‌رفتم که در پرند توسط پلیس دستگیر شدم.

چگونه مرتکب قتل شدی؟

صبح که سرکار آمدم، به دفتر کارفرما رفتم و موضوع را مطرح کردم اما در آنجا به صورت لفظی با یکدیگر مشاجره کردیم که ناگهان کلت‌کمری را برای ترساندن او کشیدم. لحظه بعد به صورت اتفاقی یک گلوله شلیک شد و به فرد دیگری که همکارم بود، برخورد کرد.

پشیمانی؟

بله، نمی‌خواستم کسی را به قتل برسانم. شرمنده خانواده مقتول هستم.

 

 

پیامدهای جنایت

این حادثه نه تنها یک زندگی را گرفت بلکه باعث نابودی آینده قاتل نیز خواهد شد. قاضی اختیاری دستور داد که متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شود تا تحقیقات ادامه یابد.

 

 

جنایت در محل کار و استفاده از سلاح‌های غیرمجاز، موضوعاتی هستند که نیازمند توجه و بازنگری جدی در قوانین و فرهنگ کاری جامعه هستند. باید همگان به خطرات احتمالی آگاه باشند و از چنین رفتارهایی خودداری کنند تا از تکرار حوادث تلخ جلوگیری شود.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها